ZIEN in de Klas heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Lees hier hoe wij de kwaliteit van al onze diensten waarborgen en hoe wij verbeteren waar nodig.
In het nastreven van onze missie ‘Alle klassen gelukkig zien & gelijke kansen voor ieder kind’ is het leveren van goed werk in samenwerking met de school essentieel. We vinden het dan ook heel belangrijk om de kwaliteit van al onze diensten te waarborgen en te verbeteren waar nodig. We krijgen daarom graag feedback op ons handelen, zodat we nog beter kunnen aansluiten bij de wensen en behoeften van scholen, ouders en leerlingen. Hiervoor vragen wij scholen het evaluatieformulier in te vullen.
Kwaliteit is één van de drie kernwaarden die centraal staan in ons werk. Naast dat we in gesprek gaan en daarmee tussentijds en aan het einde van een opdracht onze inzet evalueren, willen we ook graag onze kwaliteit meetbaar maken. We streven daarbij naar een gemiddelde van 8,5 of hoger bij de waardering van onze diensten.
Op basis van de evaluaties kunnen we zeggen dat we een hoge klanttevredenheid hebben. Gemiddeld worden al onze werkzaamheden beoordeeld met een 8,9.
Voor interne kwaliteitszorg
De onafhankelijke certificerende instantie voor de HR-sector
Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie
Kwaliteitscode Opleidingsinstituten Kort Beroepsonderwijs
Betrouwbare partner keten- en inlenersaansprakelijkheid