Kwaliteitsbeleid


ZIEN in de Klas heeft kwaliteit hoog in het vaandel. Lees hier hoe wij de kwaliteit van al onze diensten waarborgen en hoe wij verbeteren waar nodig.

Ons kwaliteitsbeleid

In het nastreven van onze missie ‘Alle klassen gelukkig zien & gelijke kansen voor ieder kind’ is het leveren van goed werk in samenwerking met de school essentieel. We vinden het dan ook heel belangrijk om de kwaliteit van al onze diensten te waarborgen en te verbeteren waar nodig. We krijgen daarom graag feedback op ons handelen, zodat we nog beter kunnen aansluiten bij de wensen en behoeften van scholen, ouders en leerlingen. Hiervoor vragen wij scholen het evaluatieformulier in te vullen. 

Kernwaarde kwaliteit

Kwaliteit is één van de drie kernwaarden die centraal staan in ons werk. Naast dat we in gesprek gaan en daarmee tussentijds en aan het einde van een opdracht onze inzet evalueren, willen we ook graag onze kwaliteit meetbaar maken. We streven daarbij naar een gemiddelde van 8,5 of hoger bij de waardering van onze diensten.

Wat zeggen onze klanten?

Op basis van de evaluaties kunnen we zeggen dat we een hoge klanttevredenheid hebben. Gemiddeld worden al onze werkzaamheden beoordeeld met een 8,9. 

Certificeringen

iso

ISO 9001 gecertificeerd

Voor interne kwaliteitszorg

Cedeo erkenning

Cedeo erkend

De onafhankelijke certificerende instantie voor de HR-sector

NKD Keurmerk

Nederlands Kwaliteitsinstituut Dyslexie

logo

CRKBO

Kwaliteitscode Opleidingsinstituten Kort Beroepsonderwijs

sna-logo-round

SNA

Betrouwbare partner keten- en inlenersaansprakelijkheid